У Києві планують взяти 1,3 мільярда євро кредиту на будівництво метро до Троєщини.
Про це йдеться у проєкті рішення Київради, який уже підтримала комісія з питань місцевого самоврядування, про що пише портал business.org.ua.
Київська міська адміністрація хоче взяти позику у міжнародних фінансових організаціях для реалізації Подільсько-Вигурівської лінії метро. Йдеться про будівництво метро на Троєщину, яка забезпечить пряме сполучення житлового масиву з іншими районами столиці.
Перший етап проєкту, від станції “Глибочицька” до “Райдужної”, оцінюють у 68 мільярдів гривень, що становить приблизно 1,5 мільярда євро. Для порівняння: річний бюджет Києва на 2025 рік – близько 90 мільярдів гривень.

Відомо, що перша черга обійдеться столиці в 68 мільярдів гривень і включатиме шість станцій, що стануть основою транспортної мережі:
- Глибочицька – пересадка на станцію “Лук’янівська”;
- Подільська – пересадка на станцію “Тараса Шевченка”;
- Суднобудівна;
- Труханів острів;
- Затока Десенка;
- Райдужна – кінцева станція на території Русанівських садів.
У наступній фазі лінію планують продовжити в напрямку Солом’янки, включаючи 12 нових станцій:
- Вулиця Стальського;
- Братиславська;
- Бульвар Перова;
- Проспект Ватутіна;
- Вулиця Каштанова;
- Вулиця Драйзера;
- Вулиця Сабурова;
- Вулиця Цветаєвої;
- Вулиця Милославська;
- Площа Перемоги;
- Вокзальна та Солом’янська площа.
Реалізація другої черги дозволить створити інтегровану транспортну систему Києва. Перед початком будівництва першої черги метро на Троєщину планують завершити будівництво з’їзду на Поділ для розвантаження транспортних потоків.
Нагадаємо, також у березні повідомлялося, що в Києві на рік перекриють рух частиною проспекту Європейського Союзу – від проспекту Василя Порика до проспекту Свободи. Обмеження руху пов’язане з будівництвом дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції “Сирець” на житловий масив Виноградар, з електродепо в Подільському районі.
Раніше зазначалося, що столична влада планує взяти кредит, щоб продовжити будівництво метро на Виноградар. Адже в бюджеті міста закладена “невелика” суму для реалізації цієї цілі.
Читайте також: Метро на Виноградар, “Львівська брама” та нові розв’язки – на що витратять бюджет Києва у 2025 році