підрив поїзда в РФ
Скрншот з відео

В результаті спецоперації СБУ, про яку сало відомо 1 грудня, на Байкало-Амурській залізничній магістралі у РФ вибухнув ще один потяг із паливом.

Про це повідомляє УП з посланням на власні джерела у силових структурах.

Зазначається, що цей підрив став другим етапом спецоперації СБУ із виведення з ладу “важливої залізничної магістралі, яку росіяни використовують у тому числі й для військової логістики”.

Читайте також: У розвідці розповіли, скільки коштувала Кремлю інформаційна спецоперація “Майдан-3”

“Для продовження руху росіяни почали використовувати об’їзний шлях, що проходить через “Чортів міст”. Саме на це і розраховувала СБУ: під час проїзду потяга по цьому високому 35-метровому мосту спрацювали закладені в нього вибухові пристрої”, – повідомив співрозмовник видання.

В російських пропагандистів повідомили, що від вибуху загорілось 6 цистерн. Гасити пожежу пригнали цілий пожежний потяг.

“Російським спецслужбам варто звикати, що наші люди — всюди. Навіть в далекій Бурятії”, – прокоментували в СБУ.

Нагадаємо, що днями в результаті спецоперації українських силовиків у РФ вбухнув вантажний потяг з пальним. Це сталося безпосередньо в Північномуйському тунелі.

Нагадаємо, що у жовтні Сили спеціальних операцій (ССО) ЗСУ повідомили, що підірвали потяг російських окупантів у Мелітополі, відрізавши їх від постачання боєприпасів і палива на Запорізькому напрямку 

Читайте також: У розвідці нарешті розповіли подробиці спецоперації у Криму: жорстокий бій та полонений боєць

Подібні

У Польщі заявили: повернення до відносин з Україною “по дзвінку до Варшави” не буде

Польща очікує взаємності від України за свою підтримку

Програма “УЗ-3000” стартує у грудні і триватиме чотири місяці

Поїхати “за кілометри” можна буде тільки у “низький сезон”

Залужний розкрив тактику Лаврова у переговорах і вказав на її слабкі місця: “Це багаторічна практика СРСР у дипломатії”

Завдяки цим тактикам та прийомам МЗС РФ створює ілюзію діалогу та виграє час

Росія модернізувала радянські КАБи реактивними двигунами з Китаю і тепер вони легко долають до 200 км, – Financial Times

Раніше КАБи “кошмарили” тільки прифронтові громади