про квитки на УЗ
Фото: Укрзалізниця/Facebook

Голова правління Укрзалізниці Олександр Перцовський прокоментував проблеми із придбанням залізничних квітків і пояснив їх зокрема тим, що попит у 7−10 разів перевищує пропозицію.

Про це Перцовський розповів NV.

“З 28 липня по 3 серпня 142,1 тис. людей намагались придбати квитки на потяг Київ-Львів, хоча місць було усього 18,5 тисяч. Така сама ситуація і з іншими напрямами. За цей самий період з Києва до Одеси хотіло дістатись 87,3 тисяч людей, хоча місць — 18,7 тис. Бажаючих поїхати з Києва до польського Хелму за той самий тиждень зафіксовано 46,6 тис., а місць — усього 8,5 тис.”, – розповів посадовець.

За його словами, частину місць бронюють для військових, які можуть їх викупити через додаток Армія+. А також для дитячих груп, яким на деяких напрямках, наприклад, на захід країни виділяють 60−70% від загальної кількості місць.

“Ми не можемо задовольнити попит усіх груп, лише приблизно третина з них, які подали заявки першими, отримують квитки. У відкритий продаж надходить тільки третина від загальної кількості місць”, — каже очільник УЗ.

Кількість вагонів

Посадовець також вказує на те, що парк пасажирських вагонів в УЗ скорочується: у 2019−2024 роках він скоротився на 1087 одиниць — 28 були знищені, 265 залишились на окупованих територіях і 794 — досягли граничного терміну використання та були списані.

“Зараз УЗ оперує 1488 пасажирськими вагонами. У 2025-му 51 вагон досягне граничного віку та не зможе використовуватись для перевезення, у 2026 році – 84, у 2027 році – 70, а у 2028 році – 95”, – повідомив Перцовський.

Читайте також: В “Укрзалізниці” оголосили про відновлення продажу квитків онлайн: наслідки кібератаки РФ усували майже 90 годин

Вирішувати проблему, за словами Перцовського, будуть зокрема й закупівлею рухомого складу — з 2026 по 2028 роки компанія, за продовження бюджетного фінансування, планує отримувати по 100 вагонів щорічно.

Також за його словами, велика ставка має бути зроблена на Інтерсіті – це поїзди, які рухаються швидше, обертаються більше, мають більшу ємність, тому проєкт розширення їхнього парку надасть найбільший “вихлоп” з точки зору наявності місця.

“Сьогодні вагони взагалі не простоюють. Ще на 3−5% можемо додати, але в більшості свої вже всі кроки зроблені. У 2022 році один вагон на місяць обслуговував 1120 пасажирів, у 2023-му — 1627, а у 2025-му — 2101”, – каже посадовець.

За підрахунками компанії ці кроки зроблять дефіцит “менш гострим”.

Читайте також: З 1 серпня квитки на найпопулярніші напрямки можна буде купити лише через “Дія.Підпис”, – Укрзалізниця

Подібні

Керівники НАБУ і САП вважають, що наступним етапом тиску на антикорупційні органи буде спроба їхнього усунення з посад

“Тиск ніколи не припинявся в різні способи – завуальовано, прямо, по-різному”

Довіра до Зеленського продовжує падати третій місяць поспіль, — опитування

Однією із причин зменшення довіри міг стати скандальний закон про НАБУ і САП

У Кабміні прогнозують, що середня зарплата українців з 2026 року перевищить 30 тис. грн

Очікується, що до 2028 року зарплата українців зростатиме приблизно на 5 тисяч гривень щороку

Зеленський зустрівся з Малюком і погодив “деякі операції” СБУ: що відомо

Президент України Володимир Зеленський заслухав доповідь очільника СБУ Василя Малюка і погодив наступні спецоперації відомства. Про…