Станом на ранок 27 березня “Укрзалізниця” відновила онлайн-продажі квитків. Цей сервіс був недоступний через потужну кібератаку РФ на ключові операційні системи компанії.
Про це йдеться у повідомленні на сайті УЗ.
“Застосунок вдалося відновити за 89 годин нонстоп роботи. Витоку жодної сенситивної інформації не допущено. Наразі працюють тільки базові функції — продаж та повернення квитків на сайті та у застосунку на усі напрямки глибиною до 20 діб. Фахівці працюють над відновленням усіх інших сервісів, насамперед клієнтських”, – йдеться у повідомленні.
Також повідомляється, що наразі архіви квитків, придбаних раніше, недоступні в застосунку.
“Квитки лишаються дійсними, знайти їх PDF-дублікати можна на електронній пошті, яка вказувалась в акаунті пасажира. Також варто перевірити папку “спам”, квитки могли впасти туди. Для посадки в поїзд також можна використати скріншоти квитків з застосунку, а в разі відсутності обох варіантів квитків – просто покажіть на посадці квитанцію про оплату квитків з банківського застосунку”, – кажуть в УЗ.
Також зазнають, що повернути раніше придбані в застосунку квитки та повернути кошти за автокупівлю можна через форму за посиланням на головній сторінці застосунку.
У компанії попередили про “можливі технічні перебої” у роботі онлайн-сервісів у години пікового навантаження і рекомендують користуватися застосунком “виключно у випадках термінової потреби”. Каси на вокзалах продовжують працювати у посиленому режимі, а поїзди — курсують за графіком.
Нагадаємо, що у вихідні “Укрзалізниця” зазнала масштабної таргетованої кібератаки РФ, в результаті чого стало неможливим придбати квитки для проїзду онлайн. Залізничники перенесли весь продаж у каси вокзалів.
Читайте також: В “Укрзалізниці” розповіли, як триває відновлення сервісу з продажу квитків після кібератаки РФ