Вдень 2 жовтня сайт і мобільний додаток “Укрзалізниця” перестав працювати. У компанії заявили про технічний збій в інтернет-провайдера.
Про це йдеться у заяві пресслужби “УЗ” у соцмережах.
Квитки пропонують купувати у фізичних касах залізниці.
“Найближчим часом роботу сервісів буде відновлено. Квитки доступні у касах”, – кажуть в компанії.
Читайте також: Росіяни знову атакували українську залізницю: в Одесі розтрощили депо, поїзди йдуть із затримками
Нагадаємо, що у вересні у кількох європейських аеропортах стався масштабний збій в системі реєстрації. Наслідки усували кілька днів. Згодом Агентство Європейського Союзу з кібербезпеки (ENISA) підтвердило, що причиною збою стала кібератака “третьої сторони”.