Внаслідок потужної кібератаки по одного з найбільших мобільних операторів України “Київстар”, Lifecell та Vodafone повідомили про навантаження на їхніх каналах обслуговування.
Такі заяви з’явилися на офіційних сторінках операторів.
Пресслужба Lifecell повідомила, що внаслідок додаткового навантаження в клієнтів компанії можуть бути проблеми з поповненням рахунку, активацією нових абонентів, сайтом чи застосунком.
“У нас суттєво збільшилась кількість звернень у кол-центр, соціальні мережі та через інші канали комунікації. Саме тому декому з вас доводиться чекати на нашу відповідь трохи довше. Водночас робота нашої мережі наразі стабільна”, – повідомили у компанії.
Читайте також: Гендиректор “Київстар” розповів про наслідки хакерської атаки: частково зруйновані системи HLR/HSS, але витоку даних немає
У пресслужбі Vodafone заявили, що їхня мережа працює як зазвичай, а з мобільними послугами все гаразд, але можуть бути затримки з каналами обслуговування.
“Через велике навантаження на наші канали обслуговування сьогодні у декого з вас можуть бути обмеження у використанні цих каналів”, – йдеться у повідомленні.
Нагадаємо, що сьогодні, 12 грудня, у роботі оператора мобільного зв’язку “Київстар” стався масштабний збій. Наразі відповідні фахівці уже працюють над усуненням проблеми.
В компанії заявили, що на усунення проблеми знадобиться 4-5 годин, однак згодом гендиректор мобільного оператора “Київстар” Олександр Комаров заявив, що терміни відновлення роботи сервісів оператора незрозумілі.
Читайте також: СБУ почала розслідування кібератаки на “Київстар”: є дані про причетність РФ