Наші гроші про Велике будівництво
Фото: Велике будівництво/facebook

Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області, яка входить до структури Держагентства з відновлення, відновила фінансування ремонту автотраси до Кривого Рогу. Його зупинили після початку повномасштабного вторгнення РФ.

Про це йдеться у матеріалі проєкту “Наші гроші“.

Повідомляють, що йдеться про трасу Н-23 Кропивницький – Кривий Ріг – Запоріжжя на ділянці км 140+056 – км 155+050. Її ремонт розпочали у 2020 році в межах програми “Велике будівництво”.

“До початку повномасштабного вторгнення місцева служба “Укравтодору” (згодом перейменованого в Держагентство з відновлення) замовила її ремонт ТОВ “Онур Конструкціон Інтернешнл” за 636 мільйонів гривень. Але у 2021 році профінансували роботи лише на 120 млн грн, і згодом фінансування заморозили. Однак 19 серпня 2024 року замовник і підрядник домовилися про відновлення фінансування ремонту цієї ж ділянки”, – йдеться у матеріалі.

Зокрема зазначають, що до кінця 2024 року на це виділять 134 млн грн зі спецфонду держбюджету, а на наступний рік – ще 382 млн грн.

“Разом із цим місцева служба Держвідновлення уклала з “Онуром” ще одну угоду, яка передбачає виділення додаткових сотень мільйонів гривень на цю ж ділянку. Йдеться про 223 млн грн на додаткові роботи, що виникли під час виконання попередніх робіт і коштують менш як 50% від основного договору”, – повідомляють “Наші гроші”.

Читайте також: У НАБУ підтвердили проведення обшуків у їхнього детектива через виток у справі про “Велике будівництво”

За їхніми даними, коли “Онур” почав ремонт у 2021 році, проєктом передбачалося “використання неактивних шлакових матеріалів у складі щебенево-піщаної суміші С5 для влаштування нижнього шару основи дороги”.

Однак неактивний шлак нібито був відсутній у регіоні і “Онур” виконав роботу з іншим шлаком – активним доменним та зробив температурні шви з гранітного щебеню через кожні 100 метрів.

“Також “у зв’язку зі стислими термінами виконання робіт було прийнято рішення виконати дефрагментацію дорожнього покриття за віброрезонансною технологією”, йдеться в обгрунтуванні закупівлі, затвердженої начальником Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області Олександром Коломійцевим”, – повідомляють у матеріалі.

Зазначається, що всі документи щодо додаткової угоди були підписані влітку цього року, після відставки Олександра Кубракова з посади очільника Мінінфраструктури та Мустафи Найєма з посади голови Держвідновлення.

Читайте також: Рада офіційно звільнила Кубракова та Сольського

“Остаточно угоду з “Онуром” затвердив в.о. керівника Держагентства відновлення Роман Комендант”, – йдеться у матеріалі.

Подібні

СБУ оприлюднила унікальні кадри спецоперації “Павутина”, де видно спалені російські літаки

Загальні втрати авіації РФ становлять 41 одиницю

Келлог переконаний, що спецоперація СБУ зі знищення російської авіації може стати “поштовхом до миру”

Він наголосив, що “сміливе лідерство та зухвалі дії можуть змінити характер поля бою”

Британія готова судитися з Абрамовичем за кошти, які він отримав від продажу “Челсі”, – Bloomberg

Ці гроші скерують на гуманітарні цілі в Україні

Сенатор Грем обіцяє нові санкції проти РФ ще до початку саміту G7, – Bloomberg

Він каже, що це стане “посланням Китаю”