Агентство Європейського Союзу з кібербезпеки (ENISA) підтвердило, що причиною збою у системі реєстрації в аеропортах Європи 19 вересня стала кібератака “третьої сторони”.
Про це сказано у заяві ENISA, пише газета Le Figaro.
“Тип програми-вимагача було ідентифіковано. Правоохоронні органи були залучені до розслідування”, – йдеться у заяві.
Повідомляють, що атака була спрямована на Collins Aerospace, постачальника програмного забезпечення, відповідального за системи реєстрації та посадки. Значні збої та затримки в роботі зачепили аеропорти Брюсселю, Лондона, Берліна та інших європейських міст.
Як повідомляє The Guardian, станом на 22 вересня пасажири європейських рейсів продовжують стикатися з затримками.
“Прессекретар аеропорту Брюсселя заявив, що Collins Aerospace ще не підтвердила, що система знову безпечна. У понеділок 40 з 277 рейсів, що вилітають, і 23 з 277 рейсів, що прибувають, були скасовані. У лондонському Хітроу сказали, що переважна більшість рейсів працює у звичайному режимі, хоча реєстрація та посадка на деякі літаки може зайняти трохи більше часу, ніж зазвичай. Пресслужба аеропорту Дубліна також не виключила скасування деяких рейсів через кібератаку”, – йдеться у повідомленні.
Нагадаємо, що 19 вересня європейський постачальник послуг реєстрації та посадки в аеропортах зазнав кібератаки. Станом на 20 вересня у низці аеропортів Європи повідомили про затримки рейсів.