Актуальний статус бронювання тепер відображається у 340 тис. громадян в додатку “Резерв+”.
Про це повідомила заступниця міністра оборони з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Катерини Черногоренко.
Вона зазначила, що на жаль, відсоток людського фактору в помилках ТЦК щодо внесення інформації про громадян до реєстру “Оберіг” залишається високим.
“І не завжди ТЦК вносять інформацію щодо броні до реєстру: інколи це забирає тижні, а то й місяці… Цифрова команда міністерства зробила неможливе можливим. Ми оцифрували паперові бронювання. Взяли накази про бронювання у Мінекономіки та занесли 340 тис. записів до реєстру “Оберіг”, – повідомила Черногоренко.
Читайте також: У застосунку Резерв+ запустили оновлення: про що йдеться
Нині актуальна інформація про бронь відображається в електронних військово-облікових документах громадян.
Як оновити документ?
- Натисніть три крапки справа від документу.
- Виберіть “оновити документ”.
- Після цього ви побачите свій актуальний статус.
“Якщо ваше бронювання було лише на папері, статус “Заброньовано” з’явиться в застосунку. Якщо ваша бронь ще триває, але в застосунку цього не було — новий термін має відобразитись в “Резерв+”, – зазначає заступниця міністра.
Що робити, якщо бронь не з’явилась в “Резерв+”?
Черногоренко зазначила, що частину наказів про бронювання не вдалося оцифрувати через відсутність інформації, що ідентифікує конкретну особу.
“Проте ми вже працюємо над чітким та прозорим алгоритмом, щоб усі заброньовані громадяни могли отримати актуальний статус в “Резерв+”, – зазначила вона.
Вона також повідомила, що Міноборони разом з Мінцифрою та Мінекономіки готують бета-тестування послуги електронного бронювання для підприємств.
Читайте також: Військово-облікові документи із додатку “Резерв+” тепер можна пред’являти на кордоні: коментар ДПСУ