За даними ЗМІ, 12 грудня у Києві уклали угоду на проєктування та підготовчі роботи з ремонту тунелю між станціями “Деміївська” і “Либідська”. Однак таку домовленість оформили без проведення відкритих торгів та всього через чотири дні після підтоплення тунелів між станціями.
Про це свідчить система “Прозорро”, повідомляє видання “Наші гроші”.
Угоду уклало комунальне підприємство “Київський метрополітен” вартістю 21,16 мільйона гривень з ТОВ “Група компаній “Автострада”. На виділені кошти “Автострада” має розробити проєктну документацію ремонту ділянки, над якою розміщується дорога і ринок “Деміївський”. Йдеться, зокрема, й про проведення тимчасового підсилення конструкцій оправи тунелю по першій колії зі встановленням рамних чи аркових конструкцій, і облаштування будівельного майданчика на поверхні. Роботи мають бути виконані впродовж трьох місяців, тобто до середини березня.
“Цей контракт остаточно свідчить про перерозподіл ринку інфраструктурного будівництва в Києві. Компанія “Автострада” Максима Шкіля була і залишається одним з найбільших підрядників колишнього “Укравтодору”, який нині став Державним агентством відновлення з вертикалі Міністерства інфраструктури Олександра Кубракова. У столиці “Автострада” не мала великих підрядів до середини 2023 року. Тоді компанія зайшла в добудову Подільського мостового переходу між Троєщиною і Подолом в якості субпідрядника фірми “Еко-буд-трейд”, – йдеться у повідомленні.
За даними “Економічної правди”, “Еко-буд-трейд” фактично належить “смотрящему” столиці Денису Комарницькому”. Проєктування і підготовчі роботи по ремонту метро до “Деміївської” свідчить про те, що “Автострада” отримає й великий контракт на сам ремонт.
“Будівництво гілки метро від Либідської на Куренівку за часів Віктора Януковича проводила компанія “Київметробуд”. Проте в останні роки компанія зазнала рейдерського захоплення, звільнила частину співробітників, і мерія Києва розірвала з нею контракт на будівництво метро на “Виноградар” через зрив термінів”, – зазначили у виданні.
Нагадаємо, нещодавно метрополітен Києва розірвав договір на будівництво гілки метро до району Виноградар. Причиною став зрив термінів будівництва.
У січні 2023 року повідомлялося, що Київська міська прокуратура через суд стягнула з генерального підрядника будівництва метро на Виноградар понад 139 млн грн, які були використані “не за цільовим призначенням”.
Читайте також: У Києві розслідують заволодіння 530 млн грн на будівництві гілки метро