Росія виділила понад 12 мільярдів доларів у вигляді державних субсидій та кредитів, аби зберегти на плаву свій авіаційний сектор. Адже через західні санкції країні-агресору закрили постачання ключових запчастин та послуг з технічного обслуговування.
Про це повідомляє Reuters.
Західні авіавиробники Airbus та Boeing у березні минулого року припинили постачання послуг та запасних частин, а також надання регулярного технічного обслуговування основного авіаперевізника “Аерофлот” та інших російських авіакомпаній. Витрати майже вдвічі перевищують 547 мільярдів рублів виплат, зроблених у 2020-2021 роках, коли пандемія COVID-19 викликала різке скорочення авіаперевезень. Своєю чергою це підкреслює масштаб зусиль Кремля щодо контролю над найважливішою галуззю.
“Наш авіапарк дуже перевантажений… літаками іноземного виробництва. До 2030 року ми плануємо виготовити понад тисячу власних літаків”, – заявив минулого тижня російський президент Володимир Путін.
За даними швейцарського постачальника авіаційних даних ch-aviation, наразі авіакомпанії РФ експлуатують 991 літак, зокрема 405 російського виробництва. Загалом 133 літаки Superjet вироблено державною компанією United Aircraft Corporation, а інші російського виробництва, такі як “Туполєв”, “Яковлєв” та “Іллюшин”, рідко використовуються для комерційних рейсів.
У відповідь на висновки агентства Reuters заявили, що підтримка авіабудування, тобто ключової галузі, зберігатиметься протягом багатьох років.
Нагадаємо, Росія попри санкції збільшила виробництво ракет боєприпасів. Кремль вже близький до виробництва двох мільйонів артилерійських снарядів на рік.