Станом на 18:00 годину 13 грудня у “Київстар” повідомили про відновлення голосового зв`язку по всій Україні.
Про це йдеться на офіційній сторінці компанії.
“О 18:00 наша команда розпочала включення голосового зв`язку по всій Україні. І ми неймовірно радіємо, що зв’язок починає з’являтись і ви можете зателефонувати рідним”, – йдеться у дописі.
Зазначається, що відновлення послуг відбуватиметься поступово, тому до кінця дня ще можливі короткочасні складнощі.
На цей випадок “Київстар” рекомендує: перезавантажити телефони або відключити послугу VoLTE в налаштуваннях телефону.
Читайте також: Російські хакери із “Солнцепека” взяли на себе відповідальність за кібератаку на “Київстар”
“Наразі ми працюємо над відновленням передачі даних та SMS і сподіваємось, що вони також будуть доступні протягом доби”, – запевняють у компанії.
Після повного відновлення мережі оператор обіцяє підготувати компенсації усім абонентам та корпоративним клієнтам, які не могли скористатись сервісами компанії.
Нагадаємо, учора, 12 грудня, в роботі оператора мобільного зв’язку “Київстар” стався масштабний збій. Фахівці активно працюють над усуненням проблеми.
Гендиректор “Київстар” повідомив, що основна ціль хакерської атаки – максимально можливе руйнування віртуальної інфраструктури мобільного оператора. Вона була дуже потужною. Також через хакерську атаку на “Київстар” на Київщині не працювала система оповіщення.