Фото: Микола Тищенко/

Директор ДП “МТП Усть-Дунайськ” Юрій Мартинюк вважає, що за приватизацією портового комплексу та звинуваченнями його у корупції можуть стояти інтереси стивідорної компанії, яка пов’язана з народним депутатом від фракції “Слуга народу” Миколою Тищенком.

Про це Мартинюк розповів в інтерв’ю.

Керівник ДП підтверджує, що при комітеті ВРУ з питань транспорту та інфраструктури Тищенко створив власну робочу групу, яка займається перевіркою державного морегосподарського комплексу. А 31 грудня нардеп у своєму фейсбуці написав, що ініціював звільнення керівника порту Кілія за корупцію. Хоча, як підкреслює Мартинюк, такого порту не існує.

Політарена в Telegram: оперативні новини в зручному форматі

Юрій Мартинюк зазначив, що компанія ЗТК (ТОВ “Зерновий термінальний комплекс “КІЛІЯ”), яка перевантажує вантажі самого Тищенка через порт Усть-Дунайськ, на відміну від інших компанії, сама нічого не платить державному підприємству за зберігання вантажів, та лише копійки за використання інфраструктури порту.

“По-перше, півтора року тому ЗТК рейдерським шляхом захопив наш склад, тобто майно державного підприємства. Нічого нам не сплачує за зберігання вантажів. На сьогодні борг перевищує 2 млн гривень. По-друге, всі інші оператори сплачують порту за використання державної інфраструктури 0,5 долара за тонну вантажу. Це дуже невисока ставка. В порту Ізмаїл стивідори сплачують 3 долари з тонни. ЗТК вирішив, що вони можуть сплачувати нашому порту лише 0,05 долара, тобто 5 центів з тонни. В десять разів менше, аніж всі інші! Одночасно заробляючи 18 доларів на тонні зерна. Ви можете відновити під’їзні шляхи, які знищують їхні зерновози, за 5 центів? Це неможливо”, – підкреслив директор ДП,

Мартинюк також впевнений, що компанія ЗТК, зерновози якої рухаються через Кілію, знищуючи дороги міста, навряд чи сплачують податки до місцевого бюджету.

Директор повідомив, що ДП неодноразово зверталось до суду, але суддя господарського суду Одеської області Олег Цісельський став на бік приватної компанії, а не держави.

“І вони вважають, що можуть користуватись безплатно державним майном. ЗТК сплачує нам 5 центів, ми повертаємо їх, будем продовжувати подавати позови. Бо це мародерство”, – зауважує Мартинюк.

Окрім того, він поінформував, що представники компанії ЗТК прикриваються впливовим покровителем та залякують його авторитетом, що є політичною корупцією.

“Ця компанія скрізь розповідає, від кого вони працюють, чиї вантажі вони обробляють. Прямим текстом тобі кажуть: ми працюємо від цієї людини, ти хоч розумієш, на кого ти рипаєшся?” – наголосив директор ДП.

Нагадаємо, 22 грудня Фонд держмайна виставив на приватизацію порт Усть-Дунайськ. Аукціон має відбутися 17 січня на сайті Prozorro.Продажі. Початкова ціна – 60 млн гривень.

Подібні

Туск заявив, коли можуть розпочатися мирні переговори щодо війни в України

Прем’єр-міністр Польщі Дональд Туск під час засідання уряду заявив, що мирні переговори…

Поліція проводить обшуки в “Укрзалізниці”у межах кримінального провадження: що відомо

Можливі незручності для пасажирів, як-то: обмеження доступу, додаткові перевірки чи затримки руху

У ЦПД кажуть, що Росія не здатна виробляти 25 “Орєшників” на місяць

Керівник Центру протидії дезінформації при РНБО Андрій Коваленко спростував інформацію про обсяги…

Держприкордонслужба перша з усіх правоохоронних структур впровадила нові маркери відбору кандидатів на посади керівників

“Нове обличчя керівного складу” – це всебічне вивчення й визначення актуального рівня підготовки офіцерів